tirsdag 25. september 2012

september pakken!

Oversikts bilde. :)

3 og 6mm perler. Ser ut som det er Hemalyke perler. :)

Store 12mm Agat perler. Nice. :)))

Turkise ferskvanns perler. ;)

Tøffe prikkete ringer som skal bli øredobber. ;)))

Petrol farga swarovski perler 8mm. Kjempe fine. :)))

Teardrop swarovski perler. Nydelige. :)))

Resin blomster og ringer som jeg kan lime dem på. Stilig!!! :))

Te som jeg kan kose meg med. Den "Pukka" Te\n har jeg smakt før, knallgod.
Tusen takk for en kjempe flott pakke som jeg tror er fra Hanne Katrine. Jeg syns at jeg har lest at det var hun som hadde sendt de prikkete ringene til noen. Det stod nemlig "hintet igjen" Beklager at jeg ikke har fått blogget før nå. Jeg fikk pakken i posten forrige onsdag. Har hatt det litt for travelt og har heller ikke vært i form.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar