lørdag 16. juni 2012

Juni pakken.!

Oversikts bilde av Juni pakken. ;o)

Enn pose med helige sommer perler. ;o)

Flotte skjell i turkis. :o)

En poe med små bloster (mellomdeler) :o)

Flotte disko perler. ;o)

Enda flere blomster. :o)

Krystall blomster. :o)

Et flott sommer fugl anheng. :o)

Enda flere blomster.


Et flott stort anheng.

Et stort og flott hjerte anheng. :o)


Blåklokke perler. ;o)


Sommerlige perler men ikke helt min smak.

Anheng med krystaller. :o)

Flotte perler i grønt og lilla. Hun skriver at de var en sjangse å ta men disse likte jeg kjempe godt. Jeg tror kanskje at det er Eldbjørg som er min perlevenn denne mnd. Siden hintet var at hun ikke hadde peiling. Uansett så sier jeg tusen takk for en kjempe flott pakke som jeg likte veldig godt. kommer nok til å få brukt mesteparten av denne pakken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar