søndag 25. desember 2011

Kalender pakkene.

Min flotte pakke kalender som jeg fikk av Tonje er endelig blogget, litt bedre bilder denne gang siden jeg har kjøpt meg Pop-up lystelt. og close ut to 10.linse til kameraet.
10.mm flotte tjekkiske glassperler. ;-)


To små skjønne bokmerker.

Søte charms. ;-)

Skinn snor. ca 2mm. :-)

8mm. lilla tjekkiske glassperler. ;-)


Grå 8mm. ;-)

Nam,nam. disse er spist opp. :-)


6mm goldstone. ;-)

Nydelig julekule som har fått plass på treet. ;-)

6mm. glassperler

To str. ringer til øredobber. :-)


To søte sne menn.

6mm lys lilla glassperler. ;-)

Enda en nydelig jule kule som også har fått plass på treet. ;-)
Obs! bilde nr 15 forsvant i løse luften, men det var 3 organza poser. ;-)


Søte charms av bamser, stjerner og hjerter. ;-)

Rett i koppen Freia kakao. Namnam!

Spillende engel charms. :-)

4 organza poser. ;-)

Micro pop-corn Denne jublet barna for. De liker tydeligvis pop-corn. ;-)

Sølvplett øsken i 10 og 7mm. ;-)


Sne krystaller charms. :-)

Ekte sølv kroker 7par. :-)

Julaften var det swarovski krystaller. 8, 6 og 3mm og 1 margeritt og 2runde donuts. Tusen takk tonje for en flott julekalender, har vært virkelig kjekt og åpne hver morgen. Har ikke hatt pakke kalender siden jeg var liten. ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar