onsdag 4. mai 2011

Hemmelig perlevenn Mai.

Dette fikk jeg i pakken min. Oppi ei stor eske. Var så ivrig på å åpne at jeg gjemte å ta bilde når det var innpakka. ;o)
3 kjempe fine små byster som jeg kan ha enkle anheng smykker på. Likte disse kjempe godt. :o)))

Organza pose med metall deler oppi. ;o)

Masse kjekt her....
Flotte ferskvanns perler i farven "mauve"
Swarovski sett med perler og kors. ;o)
Små foto rammer til å lage armbånd av. Disse har jeg aldri prøvd før, spennende om jeg får dette til. Er jo ingen flink fotograf som dere ser....
Skulle hatt med flere bilder men fikk bare opp en feil melding. ;-(
får skrive hva jeg fikk....
En til swarovski eske til å lage øredobber, og ei stor Walters sjokoladeplate som var dekorert med blomster og teksten,(God vår og sommer)+ 2 sett med swarovski krystaller og perler i fargene grønn og rosa... skal prøve senere og få med disse bildene....
Jeg har avslørt hvem det er som er min Mai venn. Hanne Katrine lurte meg med å si at pakken var kommet til avsender isteden for meg... jeg beit på og kjørte ned til henne for å hente pakken. Den var godt pakka inn med med frimerker og det hele.. spurte henne om hun kjente til skrifta men det gjorte hun ikke. Min kjære nabo var også hos Hanne og hun sa det er sikkert HanneKatrine som har "sendt an" da ble hun avslørt, klarte ikke og holde maska. Men jeg ble i utgangs punktet rundlurt.... Tusen takk Hanne Katrine for en flott pakke. ;o)

1 kommentar:

  1. men hvor er sjokoladen på oversiktsbilde, gikk den rett i magen, hihi, skulle jo nytes på 17 mai skrev jeg, hahaha...

    SvarSlett