torsdag 30. januar 2014

Januar pakken!

 
Mellom deler som jeg helt sikkert får brukt. :)

Blanke Swarovski i forskjellige str. :)))

Fine swarovski låser. :))

Klokke som jeg kan pynte selv. :)

Fine kinesiske kuber som skinner i blå /grå. :))

mellom deler formet som seil båter.

Fine runde mellom deler. :)

store sorte og flotte kinesiske krystaller. :))

Store flotte og sorte onyx.

 
Flott kinesisk anheng i regnbue farger. :))

Chrysantemum stein i forskjellige former, dette blir nok månedens utfordring.
 
Tusen takk Janna? for en flott og variert pakke. Beklager at jeg ikke har blogget pakken før nå, fikk pakken i forrige uke. Glemte den helt av.. sitter og ni syr på en bunad som jeg ikke helt karer å legge fra meg.. Jeg takker også for meg en stund, jeg tar en pause fra perlevenn. Lykke til med perlevenn pakkene. :))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar