torsdag 21. februar 2013

Februar pakken

Over sikts bilde av februar pakken. :))

Her har hun sendt en utfordring med Picasso Jasper, Skal nok klare å lage et litt røft armbånd av disse. :))

Her er utfordring nr. 2 Bensliders. Syns disse var litt kule. Blir nok et armbånd av disse også. :))

Her står det blinkskudd eller bomskudd. Er ikke helt min stil, men kanskje min mor liker det. :)

Naturlig rosenkvarts, kjempe fine. :))

Swarovski sliders. Blir nok et armbånd av disse også. :))

Kjempe fine store mellom deler i børsta metall. Nice. :)

Store fine låser. :)))

Her står det litt gøy. Vet ikke helt når jeg kan få brukt disse, men snåle var dem. :)

Kjempe fine krystall hjerter med hull gjennom hjertet. :))) 

Nydelige store krystaller. :))

Flotte store og sorte krystaller. :)))
Et sukkersøtt anheng, Kan nok bli et søtt sommer smykke ut av dette. :))
Tusen takk for en spennende og variert pakke. Har fått en del utfordringer her men skal nok få til å lage noe av det meste her. Jeg tror jeg kan takke Janna for denne fine pakken, Har jeg rett?
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar