mandag 23. april 2012

April pakken!

Oversiktsbilde av den flotte pakken. ;o) Vepsebolene har guttene mine siklet etter i flere dager. Ikke rør har jeg sagt, jeg har ikke tatt bilde av pakken enda. Kansje de skal få smake i morgen. ;o)

To mellom deler m/swarovski krystaller og en 12mm og to 8mm disko swarovski. Veldig fine. ;o)


Flotte swarovski krystaller i en flott "nordlys" blanding. :o)


En pakke med englevinger og en engel. ;o)


Et stort og flott swarovski anheng. Kjempe flott. ;o)


Hint står det, men jeg forstod ikke hintet. Hehe! Men jeg gjetter at det er Hanne Katrine som er min perlevenn denne måneden. ? Tuuuuusen takk for en kjempe flott pakke. ;o)

1 kommentar:

  1. denne mnd var det ikke meg nei, men om du ser på en av de siste pakkene mine så kanskje det er til hjelp? hihi, jeg ser hvem din venn er, kjempe flott pakke!!!!

    SvarSlett