lørdag 30. juli 2011

Uvenn pakke, Juli

Bildene kommer i feil rekkefølge, men jaja. Her har jeg fått plastperler og noen glassperler som jeg ikke kommer til å bruke.

Men her har jeg pått masse som jeg kommer til å bruke, Masse charms og sorte små perler og noen søte små glass hjerter. slett ingen Uvenn pakke. ;o)

Masse glasshjerter pluss noen andre store og små glassperler. Dette blir en utfordring.

Her er det div. sølvplett deler til å lime på glass anheng. Bruker ikke dette. Men de firkanta lilla perlene kommer jeg til å bruke. antikk farga charms som er fine men ikke av den sorten jeg bruker mye av. En pose med små glass perler i forskjellige farger.

Nærbilde av de antikk farga charmsene. ;o)
En organza pose med to ferdiglaga smykker.
Her er de ferdig laga smykkene. ;o)
Swarovski mellom deler og bitte små swarovski perler i forskjellige farger, blir ikke lett å bruke, reste perler. ;o)
Her er bildet som skulle vært øverst. Her står det perle søppel pose. Hehe. ;o)
Her er oversikts bilde av det som var i posen. Jeg syns det var mye bra som jeg kan bruke i denne "søppelposen" Hintet denne gang var at hun skulle sende noe ekstra fint i neste perle pakke. Så tusen takk Christina. ;o) Tusen takk for trøste posen.

1 kommentar:

  1. det er jo det som er så artig med uvenn pakker at det en ser på som ubrukelig og søppel kan kanskjeen annen bruke! så her var det faktisk noe brukbart! så det var jo en fin uvenn pakke synes jeg!

    SvarSlett